onsdag den 30. september 2009

Jordbær skønne babybukser

Nå men ud af resterne af det her skønne Liberty babycord(babyfløjl) har jeg applikeret et par jordbær på et par bukser i eftersårs farvet pink.
Selv om de er pink passer de alligevel rigtig godt til efterårets farver.
Alene farverne i Liberty stoffet gør det muligt at sætte hvad som helst af farver til som top/ bluser.
Stoffet har jeg haft liggende i evigheder og er vist nok købt hos Stoff og Stil.
Men på opfordring af alle de skønne kvinder som bor min opgang har jeg lovet at jeg inden længe holder et tøjparty for dem og så er jeg jo ligesom nød til at have noget tøj at vise frem.
Så jeg syr på livet løs.
Som altid syr jeg kun nogle størrelser op i hver og der er det der er.
Der er syet et par i str 1 år og et par i str 2-3 år og de koster 295,-

1 kommentar:

Jeannet sagde ...

hej her er den

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails