fredag den 18. september 2009

Wonderfull Copenhagen

I mit nye liv som selvstændig kommer jeg en del rundt i København. Selv om jeg stort set har boet her hele mit liv opdager jeg stadig de mest vidunderlige steder hvor jeg kan mærke at jeg bliver fyldt med glæde over hvor fantastisk København er og det er bestemt ikke fordi jeg ikke synes der findes mange andre steder i Danmark der er fastastiske, for det er der bestemt. Men nu er det jo bare her jeg bor. Idag var jeg ude ved Nordhavnen hos nogle kunder og da jeg gik derfra synes jeg bare havnen så så smuk ud og specielt også fordi at der næsten var helt vindstille.
Jeg kunne se hen til Langelinie og ane Operahuset i horisonten. Wauu synes jeg bare. det er nok ikke verdens bedste billeder men jeg måtte altså bare vise dem her.


Her er det over mod Trekroner fortet


Og her kan man lige ane Operahuset og Langelinie er ude til højre.


Vejret er helt uforglemmelig smukt. Total indian Summer det skal man altså ikke klage.
Livet er herligt.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails