tirsdag den 15. september 2009

Eftermiddagshygge er bare helt perfekt når....

ens børn er glade. Idag hentede jeg drengene ved 3-tiden og heldigvis var de begge i rigtig godt humør.Vi formåede at sidde en lille stund ved spisebordet og få lidt eftermiddagsmad inden Victor skulle til forbold kamp.
Villas var fuld fiduser og lavede sjov med hans mor. Det passede ham ikke, at jeg skulle til at tage billeder af ham mens han spise vindruer så det var det jeg fik ud af at forstyrre ham.Jeg er sikkert ikke den eneste der ved at hvor anstrengende det kan være at hente børn i ulvetimen. Nogen gange et rent helvede. Deres humør kan på få nanosekunder skifte fra at være super glade til total umulius hvor intet er godt nok. Så idag var jeg heldig og det var bare dejligt.
Idag har på andre måder været ganske lykkebringende ud over denne dejlige eftermiddag med ungerne.
Postbudet kom forbi med pakker til mig. Juhu sagde jeg bare.
Med sig havde han Liberty stof som jeg har købt på ebay til ganske fordelagtige priger. Væsentlig billigere end her i Danmark og hos Shaukat. Så det kan virkelig anbefales at prøve.
Det ene var det her skønne print af små biler. Cars. Bare fantastisk. Et rigtig drengestof som jeg helt sikkert skal sy nogle veste af. I foråret købte jeg 1½ meter hos Shaukat men det rækker jo ingen steder. Men det blev desværre hurtig udsolgt og nu har de så fået det igen men imellem tiden har jeg altså fundet flere steder på ebay hvor man kan købe det. Jeg tror jeg kom af med under kr. 100,- pr meter incl fragt. Det synes jeg altså er helt okey.
Det andet her hedder Percy leaf og er meget smukt med de her efterårsagtig lignende blade. Jeg har faktisk været vild med det i flere år men har ikke været helt så let at få fat i. Jeg her endnu ikke besluttet mig for hvad der skal syes af det men det kommer jo nok en dag.

1 kommentar:

Pialouise sagde ...

Sikke noget fint stof du har fået fingrene i. At lukke pakken med stof op er en oplevelse i sig selv.

Syer du alene til venner og bekendte eller har du en butik/et sted du sælger dit tøj fra?

God dag.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails