tirsdag den 8. september 2009

Åh abe gid jeg var ligesom dig!

Jeg har for mindst et par krige siden købt det her dejlige turkise babyfløjl og typisk mig, så har jeg en masse ideer i hovedet, når jeg ser et stykke stof at jeg bare må eje det. Så sker der det som der oftes sker, nemlig at det bare bliver lagt ind på hylden fordi jeg som oftes er i gang med at andet syprojekt som jeg lige skal være færdig med. Og så ligger det jo meget godt der for jeg er som regel kommet i tanke om noget andet jeg lige skulle sy inden. Ja, så hænder det, at meget af det stof jeg købt for lov at ligge på hylderne et par krige før jeg for taget mig sammen til at sy noget af det.
Det skete så her i går aftes. Jeg havde omkring 1 meter eller lige lidt over. Det passede med 2 par babybukser og en lille spenser som jeg godt nok ikke har fået syet endnu med de 2 par bukser er stort set færdige.
Jeg købte nemlig det her søde japanske stof med søde aber hos http://www.garniture.dk/ da der var udsalg for et par uger siden.
Det var stadig lidt dyrt selv om det var på udsalg, men jeg måtte bare eje det, da jeg synes det er helt skønt med de her små aber på. Stoffet passede helt fint med det turkise så det var oplagt med et par lapper på knæene for så har de lidt at se på de små babyer, når de ligger der og rækker efter ud efter deres små tæer.
Jeg synes faktisk jeg vil kalde bukserne unisex bukser, da de efter min mening både kan passe drenge og piger. Der er masser af farve muligheder at vælge imellem. Pink,gul,brun,rød, så med en ensfarvet enkel langærmet t-shirt er det et rigtig sødt sæt.
Som skrevet op over så klippede jeg også ud til en lille spenser som jeg håber på at få færdig en af dagene.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails