tirsdag den 22. september 2009

Jeg er gået helt babuska

Jeg har i lang tid været helt skudt i det her japanske stof med babuskadukker på og da jeg i lørdags var på loppemarked ved frederiksberg rådhus slog jeg lige et smut her forbi: http://www.garn-iture.dk/om.html og købte det her fuldstændig bedårende stof. Jeg købte resten af rullen, men jeg ved at Dorthe har andre farver liggende hvis nogen skulle blive fristet.


Jeg har syet denne her tunika kjole med bindebånd foroven og elestik ved ærmerne. Det lilla stof er er herfra: http://www.stofogstil.dk/ Det passede helt perfekt og for at lave en sød afslutning satte jeg et bånd som jeg Købte her http://www.stofmoellen.dk/



Ja jeg har været lidt rundt omkring for at finde stof men det er jo nok meget almindeligt når man "stofafhængig" Den viste model er en str 6 år og findes i str 62-140


Her har jeg prøvet den på ginen der svarer til str 6 år og sat "hende " udenfor i haven, da lyset i dagtimerne er noget bedre end inde. Hvis I synes den ene arm sidder lidt malplaceret så skyldes det at hun vist har brækket den. I hvertfald fandt jeg ud af at den var helt galt med armen da kjolen skulle på. Jeg har ikke brugt ginerne et stykke, da det ikke er altid jeg synes tøjet bliver præsenteret ordenligt. Men hva hun mærker nok ikke den store forskel, det var bare mig som blev lidt vemodig på hendes vegne.



Tunikaen er helt skøn til et par jeans eller et par lækre fløjlsbukser i mørk lilla.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails