lørdag den 19. september 2009

Det skulle forbydes,

at børn vågner før kl 7 i weekenden.
Villas vågnede 05.45 og sagde op moar. A hva for noget! Fuldstændig skæv i hovedet af træthed fik jeg min sovende krop med ind i stuen og fik tændt fjernsynet med det håb at han fandt sig tilrette med at skulle se på det mens jeg kunne halvblunde på madrassen. Det gjorde han tildels et stykke tid men det huede ham ikke at jeg lå der og efter et stykke tid begyndte han bare at kravle op i hovedet på mig så han var helt sikker på at jeg vågnede. Det gjorde jeg så men bestemt ikke på nogen særlig behagelig måde.
Nå men jeg vågner nok efter et par kopper kaffe her i løbet af morgenen og så håber jeg at skævheden i ansigtet forsvinder på et tidspunkt for lysvågen er jeg ikke.
ØV

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails