torsdag den 24. september 2009

Så skete det

Igår fik vi vores længe ventede sofa leveret og den er bare så fed. Børnene var ellevilde og den blev straks indviet med gemmeleg og nintendo wii og da børnene var lagt i seng faldt først Jens og senere hen mig selv isøvn på den.

Den er kæmpe stor 3,40 meter lang og med en skøn chaiselong som faktisk er så bred at der kan sidde 2
Der sådan lidt loungestil over den og den er så stor at vi alle 4 kan sidde i den. Betrækket kan tages af og vaskes både puder og stel og det er jo en stor fordel når man har 2 drenge unger. Man kan måske undre sig over, at vi har valgt et så lyst betræk med 2 små børn men det skyldes at vi bor i en stuelejlighed og hvor vi ikke har meget lys, så for at kompensere for dette valgte vi denne gang en lys sofa og det har jeg altså ikke fortrudt. Næste projekt er at finde et sofabord og mon ikke det kommer til at tage lige så lang tid at beslutte sig for hvad det skal være for et.

Lige nu vil jeg blot glæde mig over denne dejlige sofa endelig står i min stue.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails