torsdag den 10. september 2009

Morgenstund har ikke altid guld i mund!

Åh hvor jeg hader de morgener hvor tiden løber fra en og man ikke er stået op i god tid for at nå morgenstundens gøremål og det hele ender med at man bliver uvenner med sine børn fordi de jo ikke kan forstå hvorfor mor er stresset over at tiden er ved at løbe fra hende. Bagefter har jeg bare så dårlig samvittighed og kunne gøre alting for at gøre det godt igen. Min store dreng Victor startede jo i 0-klasse her for snart 4 uger siden og det er stadig ikke gået op for mig ,at jeg er nød til at stå lidt tidligere op for at nå det hele inden vi skal ud af døren. Så det bliver et kapløb med tiden at få børnene til at spise morgenmad, smurt madpakker og give dem tøj på inden kl 7.45 som er absolut sidste tidspunkt vi skal være uden af døren for at kunne nå hen til skolen og komme op med madkasser og skoletasken i gardaroben inden vi skal ned til morgensang.
Så skal det selvfølgelig også siges at Victor bestemt ikke er A-menneske men snarere B-menneske med stort B og det er tiltrods for at han ligger i sin seng før kl 20. Han er en langsom vågner og skal helst sidde og vågne lidt foran fjernsynet før han er klar til at sætte sig til bords ellers er han noget så eddikesur og er ikke til at komme i nærheden af og det var der bestemt ikke tid til her til morgen. Så han var bare sur og jeg selv blev irriteret over at han ikke ville det ene og det andet og så var vi ligesom gået skævt af hinanden. Øv Øv Øv
Det er en ommer.!!
Så fra i morgen har jeg besluttet mig for at stå et kvarter tidligere op, så børnene også kan komme det tidligere op så vi ikke skal have de kedelige morgner hvor alle bliver sure på hinanden.
Og så må jeg se at gå lidt tidligere i seng og løsrive mig fra min systue så jeg får en ordenlig lang nattesøvn.
Nu i går aftes sad jeg med de her babybukser som jeg har syet ud af det super søde japanske stof med aber og så havde jeg valgt en sort/hvid rib til linning og til benene, da jeg synes de skulle kunne passe både piger og drenge. Men jeg er sgu ikke helt tilfreds må jeg sige.
Så til sidst tænkte jeg, at så kan det også være lige meget og blev enig med mig selv at jeg nok var for træt til at begynde at pille det hele op. Der var kl 23.30 og det er altså bare for sent for mig når jeg skal op kl. 6.20.
Så nu er de blevet som de er blevet og er måske okey trods alt. Det finder jeg selvfølgelig først ud af når de bliver sat til salg i min webshop som jeg meget snart håber står klar. Jeg glæder mig som et lille barn til at slå dørene op for den og byde jer velkommen og håber selvfølgelig at der bliver taget godt imod den.
Men det skal I snart nok høre meget om.

1 kommentar:

Julia sagde ...

Hvor er de fine og printet ligeså!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails