lørdag den 26. september 2009

Projekt Liberty vest


Tada !

Langt om længe blev jeg færdig med min liberty vest. For ca et ½ år siden sad jeg jeg henne hos Sofie som er hende der har denne her skønne butik tout petit på værnedamsvej på frederiksberg og så at hun havde syet denne her skønne helt fantastisk smukke vest. Jeg synes stoffet var noget af det smukkeste jeg længe havde set.Det hedder Rosie's garden. Så jeg købte for en meters penge stof og skulle så bare finde et mønster jeg synes der egnede sig. Og sådan noget tager altså tid men nu er jeg altså langt om længe blevet færdig med vesten. Vesten er kantet med Liberty lola evy i rosa farver og foran har jeg syet et bredt bindebånd. I stedet for at at quilte med harlequin tern har jeg quiltet med lange lodrette stikninger, da jeg egentlig synes det passede bedst til dette
her stof. Men det er jo en smag sag.





Jeg tror det der har holdt mig lidt tilbage med projektet har været, at jeg nok ikke har den store tålmodighed med at quilte ligesom jeg har det med at applikerer. Måske det bare er fordi det er så hulens lang tid siden jeg sidst har lavet sådanne projejter at jeg dårligt kan huske det og jeg så er bange for at resultatet ikke bliver godt nok og man bare vil have det skal være perfekt første gang.
Jeg er selv glad for resultatet  har allerede haft den på et par gange.
En ting er sikkert og det er at jeg klart må sy en en til(o:

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails