onsdag den 2. september 2009

Først den ene vej og så den anden vej...

I går hoppede vi ind i efteråret med nok en af de varmeste dage jeg længe kan huske. Jeg var så heldig at jeg skulle køre vores bil på værksted i Hillerød og så have en lånebil med hjem. Det er ca en ½ times kørsel fra hvor vi bor. Da jeg havde afleveret drengene i hhv. skole og vuggestuen tog jeg så turen ud af Hillerødmotorvejen og nød det smukke efterårs vejr med dejlig musik i radioen.
Det er en okey vej, bare lige ud det meste af vejen og bilværkstedet ligger tæt på motorvejen, så det skulle jeg heller ikke klage over. MEN.
Da jeg kommer på pladeværkstedet og skal til at have lånebilen udleveret finder jeg ud af at min pung ikke ligger i min taske. Jeg leder helt febrilsk efter den. Både i min taske og ikke mindst min hjerne. For hvor havde jeg sidst haft dagen i forvejen. Nå men der var ikke andet for end at køre hjem igen. For man kan nemlig ikke få en lånebil udleveret uden kørekort og det der var værre var at jeg var kørt helt til Hillederød uden kørekort. Godt jeg ikke stødte ind i en hvid bil med blå blink på taget. Av for den da.
Hjemme igen finder jeg min pung i den indkøbspose hvor jeg havde lagt den dagen i forvejen. Også afsted igen. Øv hvor var jeg irriteret på mig selv og at have spildt tiden på ikke at have chekket min taske inden jeg gik ud af døren. Så kan jeg lære det ja jeg kan..
For allerhelst ville jeg hjem og lægge sidste hånd på det her skønne sæt til min gode veninde Carina's datter Marie.
Sættet består af en buksedragt med smock og liberty stropper og en liberty retro vendbar vest i skønne lilla farver. Marie er 10 år og er en høj pige af sin alder med flotte lange ben så derfor ser buksedragten noget stor ud. Dragten er syet i mælkedrenge striber. Stoffet har jeg købt engang i foråret hos Stof og Stil og Liberty stoffet på nettet.
Liberty vesten er syet, så den kan vendes idet jeg har syet en lomme på begge sider. Den ene side af vesten består af lilla uldfilt og den anden liberty stoffet little mari i lilla og kantbåndet er lavet af det smukke marbelle
Så nu glæder jeg mig helt vildt til at give det til hende og håber på at der går rigtig lang tid før jeg igen skal bytte biler rundt der skal på værksted(o:

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails