tirsdag den 15. september 2009

Hvis der er noget jeg er træt af

er det at bo sådan her.
Da Jens og jeg for snart et halvt år siden satte os for at nu skulle vi have en ny sofa, var der ingen af os der havde forestillet sig at vi skulle vente på den i mere end 6 mdr. Vi havde måske heller ikke forestillet os, at vi solgte de gamle sofaer vi havde på et par dage. Dengang sagde vi til os selv at vi godt kunne leve med at sidde på en madras i et par måneder indtil den sofa vi havde bestilt blev fremstillet. Men siden er alt gået galt og endnu sidder vi stadig her til stor irritation for os alle. Godt nok kan jeg godt lide at vores hjem er minimalistisk men det her altså lige i overkanten.
For det første kan vi ikke sidde der alle 4 på en gang og for det ander er jeg også ganske træt af at sidde helt nede på gulvet.

Så nu håber jeg at leverandøren holder sit ord og at vi om nogle uger for denne her at sidde i.
Vi har bestilt denne her Eilersen sofa model krypton bare i en anden farve. Den er 3,4 meter lang og burde være rigelig stor til hele familien.Før havde vi 2 sofaer men et eller andet sted synes jeg det kunne være rigtig hyggeligt hvis hele familien kunne sidde i den samme sofa og måske at jeg engang kunne være så heldig at få nusset tæer af min kære husbond. Man har jo lov at drømme!!!.

1 kommentar:

Jannie sagde ...

Hej Jeannet.

Øv hvor surt med den sofa. Men hvorfor kører I ikke bare en tur i Ikea, og køber en sofa som kan holde til børn og fedtefingre? Så kan I jo da bare skifte den ud når børnene er blevet større? Og hos Ikea kan man købe sofaer hvor man kan vaske betrækket, eller helt skifte det ud. Det har vi klaret med os i 30 år, og vi lever såmænd godt med det.
KH Jannie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails