torsdag den 1. oktober 2009

What a day!

Det var noget af en dag igår. Først en tur til børnelægen med Victor for at få konstateret hvilken allergi han har. Husstøvs allergi og græs allergi. Det sidste er ikke så slemt men husstøvs allergi. Adrr hold op hvor har jeg støvsuget og luftet ud idag. Normalt støvsuger jeg et par gange om ugen men nu er vi nød til næsten at gøre det dagligt.
Nå men heldigvis tog victor det i stiv arm priktest og alt det andet pusteri han skulle igennem.
Der efter gik turen til Havdrup for at hente Villas hos min mor ´hvor han har været siden mandag. Det var et glædeligt gensyn for alle parter. Victor og jeg fik både kys og kram og bedste og Mogens fik farvel kys og kram. Kærlig dreng det er han altså den lille Villas og det er bare om at nyde det mens han gider alt det der.

Bagefter gik turen til http://www.stofogstil.dk/ i Roskilde hvor det var med stor glæde at kunne hilse på denne fantastiske pige http://karenklarbaeksverden.blogspot.com
og hendes andre kreative kollegaer. Det var lidt ærgeligt at jeg havde drengene med, selv om de hyggede sig gevaldigt i legerummet, men havde jeg ikke haft dem med havde jeg slået rumpetten i sædet og lært at hækle de der søde armbånd som Karen laver.
Det må blive en anden gang. Men det var herligt at se Karen live og vi fik en lang god snak om kærligheden til alle de smukke metervarer man kan købe sig fattig i verden over.
Derefter gik turen hjem hvor vi huhej måtte skifte til Victors fodbold tøj og så afsted til Pile alle hvor han spiller forbold. ´Normalt er det Jens som tager afsted med victor men da han ikke var hjemme var det min tjans. Det er såment også hyggeligt nok men det var altså t..... koldt igår så jeg puttede Villas i klapvognen og så trillede vi ellers rundt der. Vi gik en tur ind i haveselskabets have og der er altså bare så smukt selv på denne tid om året. Så det var ganske hyggeligt og Villas slog sig til tåls med at vi måske var så heldige at finde en legeplads et sted. Vi ledte og ledte.

Inde ved træningsanlægget kan man kigge lige op til Frederiksberg slot og de tilhørende embedsboliger hvor der vist nok bor obester og andre militærfolk som har deres daglige gang på slottet, hvor Hærens officersskole holder til.
Ham her Villas synes bestemt ikke at jeg skulle tage billeder af ham, så derfor dette betuttede billede. Jaja mig bestemme moar...

En rigtig dejlig dag med drengene og det kan man sltså ikke for meget af.
Og ikke et ord om alt det stof jeg fik købt med hjem....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails