tirsdag den 29. september 2009

Liberty babycord

For ikke særlig lang tid siden fandt jeg et stykke Liberty edenham babycord på ebay. Det var kun 75 cm langt men er en smule bredere end deres bomuld. Det var så bedårende at jeg måtte bare eje det. Ud af dette lille stykke har jeg fået syet et par babybukser i str 74/80 og en spenser i str 68 som jeg dog ikke har fået syet endnu.


Der er ikke så meget hovsky snovsky over dem. De er helt enklte med elastik foroven og forneden.


Forneden har jeg dog valgt at sy en lille blonde elastik som lige titter frem.

Det ser meget sødt ud og elastikken rynker på en anden måde end ved en almindelig løbegang.

Her har jeg taget et billede af dette helt skønne print.

Bukserne er rasende billige. De kan købes for den nette sum af kr. 250,- og der findes pt kun dette ene par. Men hvis jeg skulle være så heldig at finde et godt tilbud igen så vil der straks blive syet nogle flere og selvfølgelig til samme pris.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails