lørdag den 29. august 2009

Sjældenheder

Jeg har i rigtig lang tid været på udkig efter et helt specielt print fra Liberty of London. Jeg har ledt og ledt og nærmest helt opgivet håbet.
Men efter flere års detektiv arbejde har jeg langt om længe fundet hvad jeg ledte efter. Nemlig det her utrolig smukke print fra Liberty's 2005 kollektion. Jeg kan ikke sige helt præsist hvad det er, der gør det så smukt. Måske at det er abstrakt og med nogle bøde former.En ting er sikkert og det er at jeg glæder mig til at sy noget lækkert børnetøj ud af det og helt sikkert en af mine retroveste .

1 kommentar:

Karen Klarbæk sagde ...

Tak for kommentar på min blog.
Jeg kom lige til at "snuse" lidt til din blog.
Super gode ting du viser.
Der kommer et væld af striber og tern a la dine drenge skjorter (lige om lidt) i Stof og Stil.
Og jeg kan jo se du er rigtig god til at bruge det vi laver i forvejen.

God dag og tak for kigget.
Karen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails