torsdag den 22. oktober 2009

Der var ikke mere tråd..

Så jeg måtte stoppe mit projekt inden var var gjort færdigt. ØvØvØV Jeg havde eller lige håbet på at der var tråd nok til knaphullerne. Men nej, så nu må denne søde spencer hænge til jeg kommer hjem fra Barcelona.
For jeg tager nemlig af sted lige om lidt med tøserne fra min kortklub. Vi har sparet op rigtig længe og nu var der endeligt penge nok i kisten til både fly og hotel. Jeg glæder mig som et lille barn. Og jeg har børnefri i hele 4 dage. Det bliver så godt. Nøj hvor jeg glæder mig til at få lov til at sove igennem. PS jeg håber ikke min veninde snorker for meget (0: Spenceren er syet efter samme mønster som liberty spenceren fra mit forrige indlæg.
Jeg har applikeret en lille sommerfugl på maven af Liberty stof og kanten spenceren forneden af samme stof.

Belægningen indeni er samme stof. Strawberry thief hedder det og er så bedårende.
Jeg har betrukket knapperne og var helt klar til at sy knaphullerne.

Det må pænt vente til jeg kommer hjem igen. Jeg håber i dog alligevel kan fornemme hvordan den endelig kommer til at se ud. Det er en str 68. Den er syet af turkis babyfløjl og er ganske lun
til de små. Vi ses på mandag

3 kommentarer:

Karen Klarbæk sagde ...

Der ligger en MUSIK til hjertet award til dig på min blog.

Christine sagde ...

Hej :)
Jeg kom lige forbi din blog. Super lækkert tøj du laver!! Meget inspirerende! Jeg har et spørgsmål - hvor får du lavet dine labels til tøjet? (dem hvor der står Silas og Sol).

Mange hilsner,
Christine

Jeannet sagde ...

Hej Christine
Tak for dine søde ord, det luner altid når andre synes det er okey det man laver.
Silas og Sol mærkerne har jeg købt på nettet hos en svensk netbutik. Men jeg kan godt nok ikke huske hvad butikken hedder lige nu.
Men prøv at google stygemærker/labels så tror jeg der kommer et hav at vælge imellem.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails