onsdag den 14. oktober 2009

Helt maritimt

Forleden da jeg klippede stof ud til alle de her marineblå t-shirt klippede jeg også et par bukser ud i marineblåt fløjl og det her er hvad der kom ud af dem. Seje bukser til drengene med en stor lomme på siden i mælkedrenge strib og opsmøg. På selve lommen har jeg syet et lille bånd med små futtog
Hvis man ikke ønsker at gøre brug af opsmøjet kan man bare lade være. Buksen er syet med snyde gylp som jeg godt kan lide at bruge til mine drengemodeller. Drenge må godt se ud som drenge og derfor syer jeg næsten altid snydegylp i bukserne. Denne her model er ikke så poset men er mere lige op og ned. Stoffet er noget kraftigt og derfor en oplagt efterårsbuks der luner godt om de små.
Her har jeg sat dem sammen med en af mine små drenge skjorter i ternet gul og hvid med røde knaphuller.

Super cool sæt til drenge. Bukserne findes i str 1,2,3 år og kan bestilles ved et skriv til min email eller et ring på min mobil.

7 kommentarer:

Jane sagde ...

Totalt seje drengebukser :-))
En skam mine drenge er for store til bukserne, det er virkelig svært at finde sejt tøj til drenge.

Jeannet sagde ...

Ja det er svært at finde sejt tøj til drenge. Når de er helt små de godt være lidt tuttenuttede men allerede nu hvor min den mindste snart er 2½ må han gerne være lidt drenget/sej at se på.

Nana und Co. sagde ...

Sikke nogle fine bukser de her! - Og i det hele taget; sikke nogle fine ting du laver!
Jeg 'faldt' tilfældigt over din blog, men jeg kan da se på det hele at jeg hellere må blive hængende...
Kh Nana :)

Jeannet sagde ...

Hej Os og tak for kkomplimentet.

Det er jeg da kun glad for du at du fandt min blog. Velkommen til. Det er glædeligt når man kan inspirere andre. Det luner. Blib endelig hængende.
Kigger også lige over hos dig.
Kh Jeannet

kreativekreationer.dk sagde ...

Hejsa
Og jeg der er så stofafhængig :-)og troede jeg havde alt i bånd....hvor er de tog bare fede, for de er drengede uden at være nuttede, og det er svært at finde. Også rigtig god lomme, der på benet...

V/ Katrine

Jeannet sagde ...

Hej Katrine
Tak for din kommentar.
Ja er de ikke søde de bånd. Jeg kunne altså heller ikke stå for dem. Jeg er heller ikke til at drengetøj bliver for nuttet, det er okey lidt når de er helt små men når de er 1 år og opefter må de altså godt være seje. Men det er selvfølgelig op til folk selv.
Men jeg synes det er svært at finde sejt men også lidt sødt uden det bliver for meget.

Jeannet sagde ...

Hej Katrine
Tak for din kommentar.
Ja er de ikke søde de bånd. Jeg kunne altså heller ikke stå for dem. Jeg er heller ikke til at drengetøj bliver for nuttet, det er okey lidt når de er helt små men når de er 1 år og opefter må de altså godt være seje. Men det er selvfølgelig op til folk selv.
Men jeg synes det er svært at finde sejt men også lidt sødt uden det bliver for meget.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails