søndag den 18. oktober 2009

Elefantens vuggevise

er en af mine ynglingsbørnesange som jeg holder meget af at synge som godnatsang for Villas. Desværre er det ikke en af hans ynglingssange. Næ nej han har sin egen hitliste. Villas' count down kan man vil kalde det.
Vi starter altid med:
1) Hjulene på bussen men kun de vers med damerne siger snikkesnakkesnakke og børnene siger wæhhwæhhwæhhh og sidst men ikke mindst sure frøken madsen siger holp så op.
2) lille Peter edderkop
3) som i øjeblikket er nr 1 Lille Lise fik en hue rød
og jeg har bare at holde mig til ovenstående rækkefølge for ellers starter der et værre brokkeri af en pivekoncert.
Hvis jeg så en gang imellem prøver at synge elefantens vuggevi´se eller Solen er så rød mor som også er en smuk godnatsang bliver der sagt nede fra sengen. Ikke den sang moar. Nogen prøver jeg så,at ignorere det han siger og synge videre bliver der bare sagt endnu højere: IKKE DEN SANG MOR
Jaja han ved nok hvad han kan li den lille Villas.
Nå men jeg har syet et par bukser mere til drenge kollektionen. Her er det chokoladebrune fløjlsbukser med lomme og opsmøg af stof med elefanter i samme lækre chokoladebrune farve. Gylp og lomme har jeg syet med orangetråd for at skabe lidt kontraster.
Den viste model er en str 92.
PÅ det nederste billede har jeg sat et sæt sammen med en af mine Liberty vendbar veste og det bliver et rigtig fint sæt til drenge som også luner i de kolde vinter måneder.
ukserne kan bestilles ved enten at skrive til mig på min email eller ringe på 2889 5215.
Man er også velkommen til at komme forbi min lille systue som endnu befinder sig hjemme i privaten, da jeg ikke har råd til et lokale ude i byen her i opstarts perioden. Så kom endelig det er så hyggeligt med besøg.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails