onsdag den 7. oktober 2009

Det var lige ved, at .....

gå galt. Da jeg igår klippede de aubeginefarvede smækbukser ud til pigerne klippede jeg samtidig med disse ud til drengene. Men inden de kom til at se således ud har jeg måtte sprætte op 2 gange og 3. gang var så lykkens gang.
Det startede igår aftes med at jeg kom til at sy sidesømmene sammen istedet for de 2 midter stykker. PÅ det tidpunkt var kl 23 og jeg havde nok ignoreret træthedstegnene flere gange. Men jeg ville bare så gerne se hvordan den lille bil så ud når den blev applikeret på.

Jeg blev dog enig med mig selv om at jeg var simpelhen for træt til at pille det op på daværende tidspunkt og besluttede mig for at gå i seng.

Træt har jeg været for jeg sov simpelhen over mig i morges og Villas som eller er husets vækkeur havde også besluttet sig for at sove længe idag og så kom vi alt for sent op. Jeg besluttede mig for ikke at stresse, for Victor kom for sent i skole uanset hvad, så vi spiste i ro og mag inden vi gik ud i efterårsvejret. HJemme igen kunne dagen så starte med at sprætte det op jeg havde syet forkert aftenen før og det tager altså tid sådan noget. Så da jeg endelig havde sprættet det hele op om jeg gudhjælpemig ikke syr det forkert sammen igen! Arrrh på den igen og nu langt om længe kom de til at se således ud. Bilen kan man vil kalde den "ny" bettle (volkswagen) hjulene er lidt skæve men hva' gør det når den bare suser rundt her på maven.
Den er syet af Liberty of london cars som helt klart er en af mine Liberty favoritter. Selve smkækbuksen er syet af bomuld chamrey.

Ærmegabet har jeg også kantet med Liberty. Her er det pelagia.

Og så passer buksen som fod i hose til denne lille Liberty vest og syet i stoffet cars.

Skækbuksen er en str 80 og det samme er vesten.

2 kommentarer:

Jorids BestemorBlogg. sagde ...

Kjempe fint antrekk du har tryllet frem her!! Du har en fin og tnspirerende blogg,så jeg vil nok se innom deg videre!!
Ønsker deg en god helg og ei fin uke!!

Jeannet sagde ...

Hej Jorids Bestemor og velkommen til og 1000 tak for dine søde ord.
Dejligt hvis du kigger forbi. Det er herligt hvis man kan inspirere hinanden. Jeg har også været en tur forbi hos dig og der ser fint ud i Norge, dejlige billeder du tager.Kommer helt sikkert forbi igen.
Hav en god dag.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails