mandag den 11. januar 2010

Lidt flere liberty lækkerier

Her er så den næste retro vendbar liberty vest. Jeg har faktisk haft stoffet klippet ud i et par måneder men har ikke kunne tage mig sammen til at få syet den færdig. Det er det farlige ved at klippe for meget ud af gangen. For når man har syet en så er det som om der kommer nye ideer i hovedet som man også lige skal prøve af og så sker der det som skete her, det ligger og prikker til min dårlige samvittighed.
Så nu har jeg sat mig for at nu skal alle de veste syes inden jeg begynder på nye projekter. (Jeg har stadig 3 liggende)
Det er svært kan jeg godt sige. Der burde jeg nok være mere struktureret men det er jeg altså ikke.
Jens manden min driller mig også til tider, når jeg går rundt om mig selv. Han siger at jeg ikke ryder op men ryder om. Jeg finder bare nye steder til rodet. Og så griner jeg lidt for han har nok ret.
Nå men årsagen til ,at jeg skal have syet alle vestene færdige er fordi jeg har sat mig for, at jeg inden for den næste måned skal have holdt et tøjparty så jeg kan få vist mit tøj frem.
Så håber jeg på at der kommer lidt mere gang i tøj salget, ikke fordi jeg ikke sælger noget men jeg kunne bare godt tænke mig, at jeg solgte noget mere.
Men en hjemmeside eller en shop ville selvfølgelig også hjælpe på det, så jeg på den måde kan blive mere synlig.
Jeg synes bare det er svært at finde nogen som kan lave en hjemmeside uden det skal koste en bondegård, for de penge har jeg godt nok ikke som nystartet selvstændig så måske det er det som holder mig tilbage. Min bror var nu så sød at finde en kontakt til en som laver hjemmesider, så nu må jeg se at tage mig sammen til at få ringet til ham.
For ting sker bare ikke af sig selv og andre gør det altså ikke for mig, så nu må jeg vist til at tage mig sammen.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails