søndag den 17. januar 2010

Er det ikke sjovt,


at idag eller for dens sags skyld også lørdag, hvor vi ikke skal op når vækkeuret ringer, så vågner de 2 mindste herre i huset lang tid før en hvis anden herre har fået sko på.
Det er da mærkeligt.
Ugens 5 andre dage, så er Victor ikke til at drive ud af sengen. Igår lørdag kom Victor først i seng omkring kl 21.30 og han var allerede vågen omkring kl 7. Villas var vågen allerede lidt i 6 og der må jeg altså sige at jeg havde noget grus i øjnene. Men der var ikke noget at gøre end at stå op, da han er som en sæk lopper, når han ligger i sengen og han hvert sekundt siger" op moar" og roder rundt i mit hår, så jeg er ved at få spat.
Nå, men godt grus i øjnene traskede vi ind i sofaen, hvor jeg tændte for Cirkeline og jeg ganske stille kunne prøve at få øjne.
Ak de kære børn.

2 kommentarer:

Karen Klarbæk sagde ...

Jo, det er bare Så mærkeligt hvorfor det er sådan.

Frau Putz sagde ...

Kender det kun ALT for godt.
Her i huset er det "Disney sjov", der trækker. Heldigvis kan de selv tænde for fjernsynet nu, men vågen er man jo alligevel, når de fiser rundt i huset.
NU ved jeg, hvorfor min mor altid insisterede på at jeg skulle tidligt op, da jeg var teenager. Det var HÆVN for alle de weekender, hvor jeg vækkede hende alt, alt for tidligt ;o)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails