lørdag den 9. januar 2010

Liberty lækkerier

Her i formiddags fik jeg lov til at få et par timer for mig selv på systuen og det er ikke så tit det sker i weekenden. men drengene hyggede sig med Jens og så var det jo bare at udnytte det.
Det blev der denne retro vendbar vest ud af.
En lille lun sag i disse hunde kolde tider.
Jeg har for et stykke tid siden købt dette speciel design fra Liberty og London. Det kommer fra deres 2005 kollektion og det er bare bedårende. Det hedder song bird. Det eneste sted jeg kender til man kan købe i det i Danmark er her hos Tout Petit http://www.toutpetit.dk/hjem.html

Det er så smukt og at jeg bare måtte sy en af de her veste som jeg er så vilde med. Der er mørkebrun uld på den anden side og så kan jeg vende den. 2 veste i en 1. Smart ikk!
Den er syet sammen af et stykke stof og har kun en sammen syning ved skulderen. I siden har jeg lavet en stikning så stoffet ikke skrider. Det ene af kantbåndene som jeg lavede færdig igår har jeg brugt rundt i kanten og på lommen.
Jeg bruger vestene flittigt til Villas, ja nærmest hele året pånær de varmeste måneder om sommeren.Villas elsker sine veste. De er søde til hverdag og fest. I drenge størrelse syer jeg dem i str 68-104. Jeg har stadig stof til et par stykker. Prisen er 475,-
Jeg er også ved at lægge sidste hånd på et par stykker mere af det skønne liberty stof med de små biler. De kommer på bloggen en af dagene.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails