torsdag den 7. januar 2010

En lille sag

Jeg fik lagt sidste hånd på denne spencer for et par dage siden.
Det er jo ikke meget jeg får syet når børnene er hjemme, så det er allerhøjst blevet til et par timer om aftenen i juleferien.
Jeg havde klippet stoffet ud for et par uger siden og da jeg alligevel havde lilla tråd i maskinerne så var det jo bare at få den færdig.
Den er syet i dejlig blødt babyfløjl og belægningen har jeg lavet af småblomstret bomuld med samme farve nuancer som fløjlet. Knapperne er betrukket med det samme stof.
Jeg kan bare godt lide denne her model og I har sikkert lagt mærke til at det ikke er første gang jeg viser modellen. Det er ikke altid jeg har stof til flere kjoler som med denne her, så jeg vil næsten kalde den en unika. Det er en str 80/86 og koster kr. 320,-

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails