fredag den 15. januar 2010

Jeg skal finde det store skrud frem idag,

for Jens og jeg skal til gallamiddag.
Det er godt nok ikke tit, at jeg får muligheden for virkelig at tage det store skrud frem.
Mit skab bugner godt nok heller ikke af festkjoler, næ tværdimod, så er der mest kedelige ensfarvede T-shirts og jeans som egner sig bedst, når man har små børn. For hvem kender ikke det at man 2 min i afgang finder ud af at den lille lige har tørret sin løbende næse af i ens tøj og en stor grøn klat sidder pænt der på skulderen eller midt på buksebenet hvor man på ingen måde kan skjule det.
For så at panikken griber en et spilt sekund, for hvordan skal man lige nå at skifte tøj, når man selv og børnene skal være i hhv skole og på job kl 8.
Så derfor præger mit skab mest af praktisk tøj, DESVÆRRE.
Jeg vil så også sige ,at med arbejde jeg har idag skal jeg slet ikke være dresset op på samme måde som tidligere.
Jeg vil dog blankt indrømme, at jeg engang i mellem savner at have nederdel og et par høj hælede sko på. Men det vil altså se noget mærkeligt ud hvis jeg tropper op hos kunderne i den mondering og skal reparere deres espresso kaffemaskiner eller aflevere varer. Bare det at det er en kvinde som kommer med værktøjskassen og reparerer kaffemaskiner er for nogen en anderledes oplevelse.
Så idag skal den bare have hele armen. Om lidt henter jeg drengene og kører dem hjem til min mor og når jeg så kommer hjem derfra skal jeg virkelig forkæles. Håret sættes og rød neglelak på fingrene.
Kl 18 bliver vi hentet af kareten og så er det ellers afsted til gallamiddag. JUBIIiiiii
Og det næst bedste blive,r at I nat når vi kommer hjem, så er der ingen der forstyrrer os og imorgen tidlig kan vi bare sove til vi vågner.
Er det ikke bare luksus.
Nu skal jeg bare finde ud af hvad jeg har lyst til at have på men det er jo det mindste ikk!

2 kommentarer:

F R K. E V I G G L A D sagde ...

Uhh det bliver da skønt at komme ud og virkelig bare blive dresset op.. Håber i får en rigtig god aften i byen og nyyyyyd at kunne sove længe i morgen :)

Anonym sagde ...

Håber du/I får en rigtig dejlig Galla fest og nyder hinanden og at i kan sove længe! Lyder som starten på en dejlig weekend!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails