fredag den 28. maj 2010

Peace, Love and Liberty

Jeg skal til fødselsdag hos en af mine gode bekendte i morgen. Til en rigtig tøseaften, hvor jeg bare kan nyde at blive serviceret. Drikke rødvin og snakke med en hel bunke piger. Gå hjem i seng, når det passer mig og sove uden at blive forstyrret. Man kan da næsten ikke ønske sig mere.
Jeg glæder mig ihvertfald. Det er ikke så tit jeg er alene ude. Så jeg har bedt mand og børn om at tage i sommerhuset, så jeg rigtig kan sove længe søndag.

Til fødselslaren har jeg syet denne vendbare Liberty vest.
Hende jeg skal til fødselsdag hos er uddannet geograf. Hun kan ikke lide marineblåt og små blomstret stoffer.

Jeg havde lyst til at give hende noget unikt og ikke bare købe noget tilfældigt i en butik.Så fandt jeg disse smukke Liberty stoffer i en af bunkerne.
Det ene print er pelagia, men det andet kan jeg simpel hen ikke huske hvad hedder.
Jeg har på ryggen applikeret et peace mærke. Måske er det ikke moderne mere. Men til en voksen pige, synes jeg det var okey. Jeg har valgt ikke at siksakke for tæt, da jeg syntes det rynkede for meget. Jeg har siksakket med sølv metallictråd.

Jeg glæder mig til at give den til hende og krydser fingre for at hun kan lide den.

Det er ihvertfald en unika indtil videre.
God weekend til jer alle ovenpå en uge med en grim copycat.

1 kommentar:

Birgitte sagde ...

Den er super flot!!
Knus til vi ses, og rigtig god aften. Jeg er stadig syg, øv...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails