onsdag den 19. maj 2010

Nye forsyninger

Jeg er fuldstændig på "stoffer". Specielt Liberty
De 2 øverste billeder er Liberty baby fløjl. Det er bare så smukt, synes jeg. Kvaliteten er fantastisk. Så blød så blød. Farverne er smukke. Det er nærmest et helt lille billede. Jeg bliver aldrig træt af at kigge på det.
Sidst men ikke mindst har jeg fået nye forsyninger hjem af det her.
Nu har jeg fundet ud af hvad det hedder. Mim og det er fra Liberty's 2005 efterårs kollektion.
Man kan købe det hos Tout Petit på Værnedamsvej på Frederiksberg eller på Ebay.com.
Så hvis nogle af jer skulle være fristet til at købe det, så må I på ebay.

2 kommentarer:

Synne Justesen sagde ...

Tak for tippet om Mim stoffet. Jeg har straks været på Ebay og handlet.
Mmm ... glæder mig til posten kommer :).

Mvh,
Synne

Jeannet sagde ...

Hej Synne
Velbekomme.
Det kan jeg godt forstå du gør, for det er bare så smukt.
kh Jeannet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails