torsdag den 26. februar 2009

Så tar' vi til Hawaiiiiii

For en uge siden så haven sådan her ud. Beklædt i sne og frost. Bare så smukt. Jeg nyder når det hele er hvidt og vi får lov til at have bare en lille smule vinter i Danmark. Det behøves ikke at vare længe bare man lige får lov til at snuse til det. Børnene nyder det og jeg nyder det. Den lille var selv om han var syg en tur ude i sneen og det synes han er vældig sjovt. Sneen skulle smages og mærkes.
Jeg lavede små snebolde til ham som han kunne kaste med eller ligge på sin 3-hjulede cykel til stor morskab for både ham og mig selv.
Nu er sneen væk og vi længes alle efter foråret. Ude i min lille have titter små skud op af jorden, alle de tulipaner som jeg lagde i jorden i efteråret og alle mine stauder ( hostaer, bonderoser, akelejer, sommeranemoner) det hele venter med glæde på at få lov til at springe ud om 1-1½ måneds tid. Jeg nyder denne her tid, hvor jeg dagligt må en tur i haven for at se hvor meget de små skud er vokset i løbet af natten. Jeg venter altid med spænding for at se hvor mange af de løg jeg har lagt bliver til noget eller om det blot bliver til blade uden blomster.
Men indtil da må vi nøjes med disse skønne t-shirt til drengene og drømme os til varmere himmelstrøg som f.eks Hawaii.Motivet på t-shirtsne er i hvertfald ikke til at tage fejl af. De er syet i viskose-jersey og er i en helt fantastisk kvalitet. Jeg har syet en med turkise ærmer og en med limegrønne. Begge helt skønne.
Så har jeg syet et par mælkedrenge stribede shorts med lomme af tommestok mønster og kantbånd forneden til de frække drenge. For der må da godt være lidt spræld og sjov til drengene. Den store har tilkendegivet at han godt både vil have en t-shirt og et par shorts til sommer. Til de små babydrenge har jeg syet disse her små lyseblå hørbukser hvor jeg på baglommen har syet et kantbånd med biler fra Liberty of London bomuld. Selve buksen har mange søde detajler med overskæringer på for- og bagbuks. Der må gerne være lidt sjov også til de små drenge.
Jeg har syet dem i en str. 62,68 og 86



Det næste der ligger for tur på klippebordet er en sømandtrøje til de små. Så den glæder jeg mig til bliver færdig.





















































































Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails