tirsdag den 3. marts 2009

Verdens bedste storebror

Jeg ved ikke hvordan andre har det, men hvis der er noget som kan give mig stress om morgenen, så er det at sørge for morgenmad, madpakker og få 2 børn i kludene inden kl 8.
Så tænker I sikkert at hun kan jo bare stå tidligere op for at nå alle de ting og ja der ligger selvfølgelig noget af forklaringen.

Faktisk vågner den lille herhjemme et sted imellem 05.30 og 06.30, så jeg er som regel tidlig vågen. Men det er altså ikke ensbetydende med at jeg står op. Ofte håber jeg jo at den lille sover bare lidt længere, hvis han får lov til at ligge i min seng og putte, da jeg ikke er helt parat/vågen til at stå ud af fjerene, når han vågner. Det betyder at jeg først er ude af sengen et sted i mellem 06.45 og 07 og så har jeg altså lidt småtravlt med at skulle nå det hele.

Så er der ikke noget mere fantastisk når man kan få den lille til at sidde sammen med storebror og se i pegebøger og samtidig se at de begge 2 nyder det, så mor her bliver helt rørt til tårer. Det er da fantastisk og stolt af min store dreng. Råhygge i sofaen, hvor storebror har hentet sin dyne.



Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails