mandag den 9. februar 2009

Forår på vej

Der må være andre end mig som har lagt mærke til at både vintergækker og erantisser blomstrer nu, i hvert fald i min lille have. Ikke fordi jeg har mange vintergækker og erantisser.
Men der er lige nok til, at jeg ser dem og minder mig om at foråret lige er om hjørnet.Det betyder også at vi inden længe kan lægge flyverdragter, huer og vanter tilbage i skabet. Skøønt.Med udsigt til lunere vejr får man helt automatisk lyst til lysere farver, så derfor har jeg syet denne skønne buksedragt i rigtige sommerfarver. Jeg bliver i hvert fald glad af at se på disse flotte farver.
Dragten er syet i Liberty of London bomuld Poppy Rose.

Kan man ikke vente med at bruge den, så kan man snildt bruge denne søde vendbar vest udover og så en trøje og et par stømpebukser.
Men nu skal jeg heller ikke glemme drengene, så til dem har jeg kreeret et par skønne sommerbukser. De er ligesom buksedragten og syet i stof fra Liberty of London Arhianrdod.




De er lyseblå med mønster af små æbler. Linningen er også liberty men kan ikke lige huske navnet på stoffet. Jeg har syet smock ved fødderne og det giver en helt fantastisk sød effekt.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails