onsdag den 25. februar 2009

Nyt Familiemedlem

Jeg kan vist lige så godt præsenterer jer for familiens nye familiemedlem. Han hedder Wii, Mr.Wii.


Han kom for et par uger siden og har taget familien med storm. Han var længe ventet så det bragte stor jubel, da han så endelig kom. Alle har taget hjerteligt imod, hvilket man som mor altid er glad for. Ingen jalousi og ingen natteroderi, skrig eller strål. Kræver ikke min opmærksomhed nævneværdig. Han beder aldrig om mad eller drikke i utide, han roder ikke som andre familiemedlemmer kan gøre, mig selv includeret.


I det store hele passer han selv. Hvilket i sig selv er helt fantasisk. Han er også sjov og underholdende.


Han er det første der bliver spurgt til morgenen og det sidste der bliver sagt godnat til om aftenen.

Her et billede fra en morgen, det er kun Villas som har nået at få tøj på.

Og her et fra igår eftermiddags. Vi var kun lige nået ind af døren.

Selv den lille er helt vild med ham. Når storebror leger med ham så vil lillebror jo også. Det er vældig morsomt for os andre at se på. Alt hvad Storebror gør lillebror også.

Meget underholdende.

Godt vi købte 2 kontrollere, for jeg kan lige se en kamp der havde været hvis vi kun havde en.

Vi voskne er nu også meget begejstrede for Mr.Wii.

Den første gang jeg spillede mod ham i bowling fyrede jeg den fuldstændig af som jeg stod i et bowling center med en bowling kugle på flere 100 kilo. Jeg gav alt hvad remmer og tøjler kunne holde, med det resultat at var jeg fuldstændig lam i min arm og skulder flere dage efter.
Så nu prøver jeg at være lidt mere modereret når jeg spiller. Skulle jo nødig blive så handicappet at jeg ikke kan sy.




































Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails