torsdag den 5. februar 2009

Camouflage.

HVad gør man når ens store dreng kommer hjem og fortæller en, at han rigtig godt kunne tænke sig, at jeg syede en camouflage hættetrøje til ham og man ikke selv synes, at det her camouflage er særlig fedt.
Man starter med en dårlig undskyldning om, at den slags stof ikke er lige til at finde og om han er sikker på, at han nu synes det er så sejt med sådan en trøje og bla bla bla.
Det skal jeg jo ikke blande mig i, så vil du ikke nok sy en trøje til mig, moar please.....
Nå men det første stykke tid lader man som om man har glemt det indtil man bliver spurgt om jeg nu har kigget efter det stof der. Øh ja det har jeg da( kan I se den sorte streg i panden) men jeg har ikke kunne finde noget.
Så kan jeg jo godt mærke på sønnike, at han giver ikke op før han har fået en camouflage trøje, så jeg kan lige så godt begive mig igang med at lede.
Og jeg leder og leder men uden held. For jeg er meget kræsen hvad angår metervarer. Det skal altså være i ordenlig kvalitet for der findes rigtig meget camouflage stof, hvor jeg ikke synes at camouflagen er særlig pæn.
Nå men langt om længe fandt jeg noget stof i Maribo, hvor jeg faktisk gik ind i butikken med henblik på at købe noget andet stof. Og så var det her camouflagen. Så straks købte jeg det og sønnike blev rigtig glad for sin moar og den seje hættetrøje jeg fik syet.Nu har jeg været så heldig at finde noget mere af det stof, at andre også få glæde af sådan en trøje.
Synes faktisk selv af en camouflage hættetrøje at være, at den er blevet okey.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails