søndag den 22. februar 2009

Helt amok

Nå men ovenpå en uge, hvor den lille mest af alt havde lyst til at kravle retur ind i sin mors mave, sidde på hendes arm eller skød, ligge på tværs over hendes hovedet om natten, fordi han bare ikke kan komme tæt nok på, så er jeg altså lidt børnetræt. Forstået på den måde, kravl ned af mig, lad mig få min krop igen og lad mig nu få lov til at sove( Bare en enkelt nat) uden forstyrrelser.
Så gik jeg altså amok igår ikke på den voldelige måde, men på den kreative måde. Der skulle altså bare noget stof igennem symaskinen og det kunne ikke gå hurtigt nok.
Så da alle børn var lagt, begravede jeg mig i mit syværelse med en kop te og Madonna på anlægget.
Jeg krøb ind i en anden verden og den træthed der ellers hærger mig i disse dage, forsvandt som dug for solen.
Når jeg først sidder der "foran maskinen på min dejlige fabrik" så er livet herligt, er det ikk!!!
Jeg spruttede den ene lille søde bluse ud af ærmen efter den anden. 2 bluser og en lille kjole blev det til.
Jeg synes selv de er helt skønne, det håber jeg selvfølgelig også I andre gør.


Først denne her med smock i taljen. Helt let bomuld med lyseblå blomster. Passer helt perfekt til jeans. Stoffet er let gennemsigtigt så man skal lige have en undertrøje på eller langærmet T-shirt på. På ærmerne har jeg også syet smock. Blusen er utrolig feminin og kan bruges både til hverdag og fest.


Den anden er syet i det stof som jeg også har syet buksedragt i. Farverne er bare så fantastiske synes jeg. Lavendel, lys beige og aqua. Den er også rigtig sød til jeans eller nederdel. Jeg tror jeg leder efter noget stof til en ensfarvet nederdel i lavendel farvet som passer til. Det tror jeg kan blive et rigtig sødt pigesæt.

Som det sidste jeg fik kreeret er en lille baby kjole i str 62. Helt bedårende. Hvem der dog bare havde en lille pige at give en sådan en på.

Jeg vil nu mene, at babyen godt kan vokse med kjolen og man derfor kan bruge kjolen til de er omkring 1 år. Man skal selvfølgelig lige tjekke at der er plads hen over ryggen.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails