søndag den 8. august 2010

Kæreste rundtur

Da manden min skulle til Jylland i forbindelse med hans arbejde i den forgangne uge spurgte han om jeg ikke havde lyst til at tage med.
Børnene holdt deres sidste ferieuge hos min mor og da jeg ikke havde andre planer på programmet skulle der ikke meget overtagelse til at lokke mig med på tur. Hvem siger nej til at flette fingre og tale sammen men sin elskede, uden hele tiden at blive forstyrret af et par unger som siger mor eller far hver gang man begynder på en samtale. Ja, jeg gør i hvert fald ikke.
Det er ikke tit vi har tid til os selv, hvilket mange af jer andre også kan nikke genkendende til, når man har små børn, så når lejligheden byder sig, må man jo gribe den.
Jeg kom vidt omkring på de par dage.

Jeg startede i Flensborg som jeg også beskrev om her http://silasogsol.blogspot.com/2010/08/blomster-amok.html

Jens holdt først møde i Rødekro, hvilket er en rigtig kær lille by, men uden mange butikker.
Fra Rødekro og til Flensborg er der ikke mange kilometer, så derfor var det jo oplagt at køre der til.
Det er 7 år siden jeg sidst var der, men jeg synes, det er en ret så skøn by og som sagt så købte jeg et hav af stauder til min have.
Herefter gik turen til Horsens.
Jeg har aldrig været i Horsens by. Kun på en pløjemark dengang Madonna holdt koncert der. Hvilken skam.
Skøn skøn by og her fandt jeg en lækker lækker butik, prøv at se her: http://www.profilart.dk/default.asp

Der var godt nok mange lækkerier både i form af tøj, brugskunst og møbler.
Jeg havde som i Flensborg ikke meget tid til at ose og da jeg gerne ville se flere butikker nu da jeg var i Horsens gik jeg hurtigt videre. Men så er det jo heldigt, at jeg kan ose videre i deres webshop.
Fra Horsens gik turen over Fyn.
Jeg er vild med fyn og jeg tror, at hvis vi en dag skulle flytte pga Jens arbejde, så vil vi flytte her til.
Vi kørte over den gamle lillebælts bro og havnede det mest romantiske sted jeg længe har været.
Fænøsund. En lille Perle, siger jeg bare. Prøv det prøv det.
På Hotel Sixtus var vi heldige at få et værelse. Vi havde ikke bestilt hjemmefra og droppede bare ind, da vejret ikke just viste sig fra sin bedste side. Det var bare hyggeligt. Om sommeren fra juli til august kører de til sommertilbud som hedder 595,- incl. morgenmad for 2 personer. Billigt synes jeg.
Se deres hjemmeside her:http://www.sixtus.dk/Om-os-257.aspx

Men altså hvis det ikke var fordi vi var gift ville jeg næsten ønske at det var sådan et sted her, jeg ville blive friet til.

Hotellet har en lille robåd man kan låne. Så men en flaske champagne og jordbær med chokolade kunne jeg sagten se mig selv "i en lille robåd der gynger, sidder jeg og synger"
Ren lykke.
Det var i rart med noget kærestetid.

Jeg glæder mig allerede til vores næste tur selv om det var dejligt at komme hjem til drengene igen.
Jeg havde savnet dem som bare pokker!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails