onsdag den 18. august 2010

Idag fik jeg lagt sidste hånd på de her camouflage short til Victor.
Men med de her shorts, passede det ham ikke med lommen foran.
Jeg synes ellers det ser ret så cool ud, også med det lille mærke jeg har syet på. Men det passede ham altså ikke )o:
Altså, hvis jeg kunne sy et par magen til, men med 2 baglommer og 2 lommer foran gad han godt at gå med dem.
De ved sandeligt godt, hvad de vil have de unge mennesker nu til dags.
Der er ellers masser af rå detaljer på.

Stikningerne har jeg syet med turkis tråd for at give stoffet lidt spil (hvis man siger sådan)


På lommen har jeg synes jeg selv fundet et super sejt mærke med ørnevinger og en fodbold. Mere drenget kan det da dårlig blive.

Så buer de længere ned foran end bagpå. De er nok nærmere 3/4 lange end rigtige short. Men det er jo også det de vil have de halvstore drenge.

På siden har jeg syet en lille lomme men sat den på skrå, så det ikke blev helt kedeligt.
Så nu sætter jeg dem til salg her:http://silasogsol.dk istedet for.
Jeg ved godt, at vejret ikke ligefrem byder til shorts, men herhjemme skal det altså være virkeligt koldt udenfor, før de vil vil have lange bukser på. Så derfor syer jeg stadig shorts hvis nogen vil vide det.

1 kommentar:

Birgitte sagde ...

Hej søde pige;0)
Tog en time hjem ihhhh. Landet og Michael klarer aftensmad, såååå.
Jos var vild med bukserne, sejt ik???
Hils alle dine drenge. Glæder mig til næste uge knus B

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails