torsdag den 5. august 2010

Blomster amok

Igår var jeg en tur i Flensborg.
Det er nu ikke fordi jeg kommer der særlig tit, tværdimod og desværre. Det er godt nok en dejlig by, specielt sådan en super shopper som mig.

Der er rigtig mange spændende butikker og jeg nåede ikke ind i halvdelen af dem. Jeg kunne sagtens have brugt en hel dag, men jeg havde altså kun et par timer.

Jeg havde aftalt at hente Jens som var til et mødei sønderjylland et par timer efter jeg var kommer dertil. Så tanken om jeg kun havde et par timer til at shoppe gjorde, at jeg ikke rigtig kunne koncentrere mig og at se på noget, ja faktisk var jeg lidt stresset over det. Fjollet ikk!

Så det endte med, at det eneste jeg købte med hjem var blomster til haven.
Men her gik jeg så til gengæld FULDSTÆNDIG amok.
Lige der hvor jeg havde parkeret min bil var der et lille marked, hvor der stod nogle der solgte blomster, grønsager, oste og andre lækkerier.


Det er ikke en hemlighed men jeg er fuldstændig skudt i blomster og specielt stauder. De var rørende billige i forhold til i Danmark og kæmpe store.

Prøv at se her.

Stormhat tror jeg nok de hedder

Spændende græsser i de smukkeste farver.



Endnu en Hosta til min samling.


Sidst men ikke mindst Høstfloks.
Nu skal jeg bare finde ud af, hvor de skal plantes i min lille byhave.
Jeg er nok nød til at flytte lidt rundt på andre blomster for at få plads.
Men nyd lige de smukke farver.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails