torsdag den 5. august 2010

Babuska kjole med svampe

Forleden dag var jeg forbi Dorthe http://garn-iture.typepad.com/garniture/
og faldt pladask for det her stof. Babuskaer med små svampe.
Skønnere kan det næsten ikke blive. Jeg måtte ihvertfald eje lidt af det.

Det er der kommet den her søde kjole ud af. Jeg har valgt at sy smock i for til og med elastik i halsudskæringen.
Det er jo stadig sommer, ej at forglemme. Det kan være svært at se, når man kigger rundt i butikkerne, for her bugner det af efterårsvarer. Det kan være lidt svært at forholde sig til lige nu synes jeg nok, især når temperaturen udenfor er omkring 20-22 grader.

Så jeg synes det var på ret at sy en lille sommerkjole. Den kan nu sagtens bruges langt hen i efteråret med et par røde strømpebukser og en grå eller hvid langærmet t-shirt.
Det er kun fantasien der sætter grænser.

1 kommentar:

mette b sagde ...

Hvor er den bare blevet sød :) Jeg håber den finder vej til en skøn pige, der vil elske at bære den :)
Klem fra
mette

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails