tirsdag den 15. juni 2010

Tror I stadig på sommer?

Ja da. Men jeg begyndt at tvivle lidt idag.
Jeg har været hjemme med Villas idag og mens han lå ude under den overdækkede terrassse, åbnede himlen sig for mig.
Med et blev alt mørkt og det var som om nogen fjernede sluserne for en stor dæmning.
Himmel og hav i et. Det lynede, tordnede, haglede og regnede på en gang. Det væltede ned.
Villas vågnede selvfølgelig i mens det stod på. Jeg kunne se på ham at han synes det var lidt voldsomt.
Så gemte han sig heldigvis under sin dyne et kort øjeblik. Da han fik øje på mig, var hans kommentar. Det larmer mor! Så løb jeg ud til ham og hentede ham. Løb tilbage igen med ham på armen. Sikkert tilbage i stuen igen, men nu meget våde.
Igår aftes inden nattens galskab for alvor satte ind, blev jeg færdige med de her look a like liberty bukser til min søde bagbo Trine. Da hun var herhjemme forleden for at se på stof til et par sommerbukser til hendes den mindste, faldt hun for det her stof fra Stof og Stil.
Det har det minus, at det kun er 110 cm bredt. Så til et par voksen bukser bruger man ca.2,5 meter. Det havde jeg ikke liggende på lager. Så jeg tog kareten til Trekroner og købt nogle flere meter. Nu hænger de her og venter på Trine.


Der er lidt retro over de her farver. Orange,brun,lys lilla. Smuk kombination.

Kom bare an sommer.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails