mandag den 14. juni 2010

Cosiness GIVE AWAY hos Silas og Sol

I anledning af , at jeg nu har åbnet min egen webbuktik vil jeg gerne søsætte en lille give away.

Webshoppen har længe været et ønske. Jeg skulle bare finde nogen (en) som kunne lave den for mig. Det endte med at blive mig selv, så man kan vel også kalde mig en webdesigner nu.
Det var en spændende proces og rart at man selv har haft fingrene på tastaturet. Du kan se meget mere her http://silasogsol.dk/
Men men men jeg vil gerne skyde shoppen igang med en dejlig give away her hos Silas og Sol.
1). præmien er denne unika vest i lavendel baby fløjl med liberty kanter og yingyang applikation på ryggen. Jeg har længe været forelsket i dette begreb/ symbol og synes det kunne være sjovt at ekperimentere lidt med det. Det er der komme denne skønne vest ud af.
2.)præmien er et par meter liberty kantbånd og måske en anden lille overraskelse.
Eneste krav er, at du skriver en god kommentar her på indlægget.
Hvis du samtidig laver lidt lækker reklame for min give away din blog vil jeg blive rigtig rigtig glad og måske melder dig som fast læser.
Men det udløser altså kun et lod.
Jeg trækker lod fredag den 25.6
KOM OG LEG MED

33 kommentarer:

Frau Putz sagde ...

Me, myself and I. Det MÅ da give tre lodder ;)

KH FP

Jytte sagde ...

Jeg vil gerne være med i din fine give away ...
KH Jytte

Kolorista sagde ...

Jeg vil gerne være med - og lægger lige dit billede på min blog - ellers kan jeg nemlig ikke rigtig huske hvilke give-aways jeg er med i ;-) KH Lisbeth

Fruens univers sagde ...

Jeg vil meget gerne være med :-) Hilsen Dorthe

ulla sagde ...

Jeg vil i hvert fald gerne lege med. Glæder mig til at se nærmerepå din webshop:-) Og tillykke iøvrigt med den.

Pialouise sagde ...

Jeg er selvfølgelig med :)

F R K. E V I G G L A D sagde ...

Ja jeg skal da også være med i kampen om denne flotte vest.. og tillykke med den fine blog.. sejt gået at du selv måtte klare det ;)

Kh Maria

mette b sagde ...

Hvor er den flot! Jeg har altid holdt af Yin og yang - tankerne der ligger bag, balance i alt tiltaler mig :)

Jeg håber at vinde - selvfølgelig - og så skal min søde genbos datter have den, fordi hun er sådan en dejlig pige.

Jeg linker lige :)

Klem

Helle Nielsen sagde ...

Hejsa

Har lige fundet din blog - og uhada du laver fine ting. Og jeg vil da vildt gerne vinde en af dine fine præmier. Vesten er overfed, og det smukke kantbånd - nåja så må jeg jo igang med maskinen selv..
Ha´en fortsat god dag
Hilsen Helle

Jeannet sagde ...

Hej Alle
1000 tak for I har lyst til at være med til min give away.
Spred endelig buskabet, selv om sandsynligheden for at vinde er større når der er få.
KH Jeannet

Den flyvende kuffert sagde ...

Super sød vest, den vil jeg rigtig gerne vinde. Og tillykke med din nye web-shop.

Mange hilsner
Annelise

Karen Klarbæk sagde ...

Skøne vest og dejligt med din nye web shop. Den må jeg lige ind og kigge på nu.
Har lagt link og lånt dit billede til bloggen.

Hvor er det bare ALT for sjællent jeg får kigget ind til dig, og rigtig mange andre blogvenner.
Hils familien.
Karen

Almas mormor sagde ...

Jeg har lige fundet din blog - meget flotte ting du laver. Vil vildt gerne være med i din Give Away og har meldt mig som fast læser. Linker også lige :)

Fru Vesti sagde ...

Sikke en dejlig vest og noget rigtigt flot liberty kantebånd, det ville jeg da mægtigt gerne vinde ;o)

Held og lykke med din nye web-butik.

Julie sagde ...

Herlig vest og jeg elsker det kantbånd;0)
Jeg er med

tusindfryd sagde ...

TUSIND TAK for tippet!!! Er ikke så god til at opdage de herlige Give Aways før nogen viser deres heldige gevinst frem :-) Gerne deltager jeg Vesten er smuk ;-)

KH

Sandie sagde ...

Rigtig fine ting, som helt sikkert vil passe både mig og mit sytøj perfekt ;O) Og rigtig lækker webshop. Det er super fine ting du laver! Held og lykke med det hele!

Tine sagde ...

Jeg er da selvfølgelig med. Sikke et par dejlige præmier.
Linker selvfølgelig også på min blog...
kh Tine

Bournonville sagde ...

Hejsa, tak fordi du vil være med hos mig, og jeg vil selvfølgelig gerne være med hos dig, for det er da en skøn vest lige mine farver, og skulle man være heldig kan det fine kantebånd i hvert fald også bruges, ferien starter fredag for mig så der skal sy maskinen på arbejde nemlig :)

Jeg linker og melder mig som fast læser, og håber jeg bliver heldig eger af en skøn vest eller smukt bånd :)

Kh sara

Majer sagde ...

Skøn vest. Den må jeg lægge et lod ind på. Og så skal webshoppen vist undersøges nærmere for flere lækre sager :-) tillykke med den!

Henny sagde ...

Jeg vil gerne være med på 3 lodder.

Henny sagde ...

jeg vil gerne være med på 3 lodder

Lena (By Warberg) sagde ...

Hej. Super flot vest, den ville klæde min datter godt ;o) Håber jeg vinder den.
Forresten, det er nogle super lækre ting du laver.
Kh. Lena

Klejs sagde ...

Sikken fin vest. Kender sikkert en eller anden lille pige der gerne vil have den. Min søn er ikke til lilla. Linker lige den Give Away til min blog. Så fin!

Tanja sagde ...

Hvor er den god.. Fedt du har brugt Ying og yang tegnet.. Ser man vist ikke så tit mere..

Er i hvert fald med her ;) Så ET vinderlod vil være dejligt :D

Tanja
Ajnat.dk

Alberte Roses mor sagde ...

Har læst din blog i længere tid, og må vist hellere blive registreret nu som fast læser - så det forsøger jeg lige:-)Så hermed et lod til mig:-)
Dejlig blog, flotte og inspirerende ting - lige til at blive glad af.
Hanne

Mette Volf sagde ...

Jeg vil gerne være med.
Mvh. Mette

Birgitte sagde ...

KÆRE KÆRE DU
Jeg er da rigtig gerne med. Jeg ved jo, at dit håndværk er megaflot!! Og dit design ligeså. Og så må den altså bare vente på mit lille barnebarn, hvis jeg vinder.
Knus og kram B

Mia sagde ...

Næhh hvor er den fin!

Jeg vil mægtig gerne være med!

Smil fra Mia

ussamor sagde ...

hei

kjempesøt vest, eg blir med:)

Frøken Nobel sagde ...

øv det nåede jeg ikke....flot vest:-)

Jeannet sagde ...

Hej Frøken Nobel.
tak for de flotte ord.
Det kan være det er dig der er lykkensgudinde næste gang.
Hilsen Jeannet

Anonym sagde ...

Great article, i

hope can know much information About it!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails