tirsdag den 8. juni 2010

Liberty sommerdress

Nogengange skal man bare lade det tale for sig selv. For jeg synes ved gud, at det her liberty ceaser print er smukt.
Jeg har derfor valgt at sy en helt enkelt sommerkjole med bindebånd og lidt smock foroven.

Jeg har sat den til salg her:http://silasogsol.dk men man er også velkommen til at skrive til mig på min mail:mailto:Jeannetbk@gmail.com


Og så skal I da heller ikke snydes for dette billede af en af mine duftsnebolle buske. Den dufter hele haven op men dens smukke hvide blomster. Det er en henrivende smuk buks og hører sig til i enhver have, synes jeg.

4 kommentarer:

Anne sagde ...

Hej Jeannet
Hvor er den fin! Jeg kan også rigtig godt li' stoffet og overvejer lidt at sy bukser i det til mig selv. Nu er jeg ikke lige så meget inde i Liberty, så hvor køber du det henne for at det ikke skal blive alt for dyrt?
Kh Anne

Jeannet sagde ...

Hej anne
Altså jeg køber rigtig meget på ebay.com og nogen gange hos shaukat.uk.
jeg vil helst ikke give mere end ca kr.100,- pr meter incl. forsendelse. Jeg kan være heldig at få det til 80-85 kr.
Så slår jeg til med det samme.
man skal selvfølgelig vide hvad print man leder efter og søge på det. Skriv hvis du er i tvivl.
kh jeannet

Mette sagde ...

Åh, det er lige den model som jeg går og leder efter tid til at få syet. Mønsteret er under udarbejdelse og stoffet ligger og venter. Hvor er din fin!

Jeannet sagde ...

Hej Mette og tak.
Ja det er en super yndig model. Helt enkel og alligevel meget piget.
Jeg kender godt det der med tiden. Den har det med at forsvinde uden at sige hvorhen.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails