lørdag den 5. juni 2010

Outdoor living

Da vi efteråret fik stjålet vores netop nyindkøbte loungesofaer til sommerhuset, blev jeg godt nok noget knotten.

Ikke fordi jeg havde givet en formue for sofaerne men bare det, at man ikke kan have det for sig selv. Vi havde pakket møblerne væk for sommeren. Men alligevel går tyvene ind på vores grund og ind i vores skur og fjerner 2 sofaer.
Sådan et par sofaer er jo just ikke små, så de må ha haft noget af en kassebil med sig. Det er da irriterende.

Helt kloge har de nu ikke været de uindbudte gæster, for hynderne til sofaerne har de ikke taget med. Og helt ærligt, så var de sofaer ikke en pind værd uden hynderne.
Selv om jeg har fået sofaerne erstattet fra mit forsikringsselskab, har jeg ikke købt nogle nye endnu. Jeg venter nok til efteråret, hvor man kan købe noget på udsalg.
Men indtil da kan jeg jo nyde, at hynderne er perfekte til at ligge på terrassen og dermed få en masse glæde af dem.
Børnene og jeg har ihvert fald råhygget derude idag og jeg tror faktisk vi kan få endnu mere glæde af hynderne nu hvor de bare ligger på terrassen. Så kan man blot smide sig der, når man har brug for en slapper.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails