fredag den 20. marts 2009

Ain't No moutain are high enough.....Marvin Gaye og Tammi Terrel

er den originale. Den er også sunget af Diana Ross. Velkommen tilbage til 70'erne og hermed også velkommen til alt retro. Vi kan ligesom bare ikke få nok af det. Buksedragter, storblomstrede stoffer, nederdele med vidde.
Jeg kunne bare ikke stå for det her skønne stof som jeg købte hos stof og stil og det førte mig med et tilbage til min egen barndom og den nostalgi det nu engang medfører.
Imorgen lørdag skal Victor min store dreng til fødselsdag hos en pige fra hans børnehave og i stedet for at købe et fjollet stykke legetøj til en halvtresser synes jeg, at det var på sin ret at sy denne skønne nederdel i retrostof med påsat lomme og kantbånd af liberty of london som jeg har købt hos Shaukat.
Jeg må nu også blankt erkende at jeg rigtig meget inspireret af Astrid over på http://www.connectingthedots.dk/ ,da jeg så hun havde syet en skøn nederdel til sin datter, tænkte jeg at det var en oplagt gave til en pige på 5 år.



Man kan da ikke blive andet end glad af disse skønne farver. jeg har syet rib i taljen, så den er skøn og komfortabel at have på.

Solskin, varme, sus i skørterne og røde kinder, kom bare an forår. Jeg er parat.

1 kommentar:

Jannie sagde ...

Hej Jeannet.
Sikken sød gave. Den må da bare blive godt modtaget. Mange andre ville nok bare gå i BR legetøj og finde et eller andet til en halvtredser. Det er ret overskudsagtigt, at sætte sig ned og SY en gave, ikke?? Godt gjort.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails