torsdag den 5. marts 2009

Vilde dyr på Afrikas savanne

Så kom turen til de vilde dyr på Afrikas savanne, Kina's skove og til andre spændende verdens dele hvor dyrene på denne skønne sømandstrøje kommer fra.
Jeg synes selv det er helt skønt med masser af klare farver og flot print af forskellige vilde dyr.

Man næsten også fristes til at sige, at vi som forældre samtidig også kan lære de små lidt om dyrene og hvor de kommer fra. Herhjemme er vi i hvertfald i den fase hvor skal peges i dyrebøger og siges dyrelyde. Når den lille ser en hest i en bog eller en løve prøver han samtidig også at efterligne dyrenes lyde.
Så jeg synes det var lidt morsomt da jeg så fandt det her stof. Her har jeg valgt at så en "sømandstrøje" med tilhørende shorts med påsyet lomme af samme stof som trøjen og snydegylp.
Man kan vælge at bruge sættet hver for sig, de trøjen i sig selv er meget farverig. Den er helt skøn med et par jeans eller ensfarvet fløjl eller velour bukser eller man kan som her have hele sættet på. Shortsene er syet i en skøn blød bomulds kvalitet med mælkedrengestriber.


Shortsne koster 249,- fra str 62-86 og 279,- fra str. 92-116 og Sømandtrøjen koster 329,- fra str.62-86 og 349,- fra str. 92-116.
Jeg er i hvertfald klar til sommer og søde små drenge i shorts og sømandstrøje og med bare tæer i sandalerne. Bare kom an!



















Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails