onsdag den 1. december 2010

Når forandring er en fryd for øjet

En af mine gode bekendte har for lang tid siden spurgt mig om jeg ikke havde mod på at ombetrække nogle stole for ham. Stole har stor affektionsværdi for ham, da det er nogen han har fået af sin mormor. Så han nænner ikke at skille sig af med dem.
Det tror jeg godt vi alle kender til. Men nytteværdien for stolene var væsentlig nedsat da det gamle betræk nærmest var smuldret væk.
Det ville jo være ærgeligt at smide dem ud, bare fordi betrækket var slidt. Men det kunne jeg heldigvis rode bod på. Så igår fik 2 af stolene nyt look.


Hvilken forandring. De gamle egetræs stole er som nye. De er blevet hvid pigmenteret og jeg har betrukket dem med et kraftig sort møbelstof og de ser helt moderne ud.
Utroligt så lidt der skal til før tingene forandrer udseende.
En fryd for øjet.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails