søndag den 5. december 2010

Liberty puder # 3

I formiddags lige inden jeg skulle hen til TINE og hygge mig med en masse kreative piger, fik jeg taget et par billeder af de Liberty puder jeg har syslet med her i weekenden. 4 ialt er det blevet til. Det må vist være rigeligt at have med til julemarkedet.
Det er mindst 24 år siden jeg sidst jeg syede "lapper" sammen. 
Dengang vidste jeg ikke, at der fandtes Liberty of London.
Hvilket jo også var/er fuldstændigt ligegyldigt.
For det er jo fornøjelsen ved at finde stofferne frem til de "lapper" man skal sy sammen, der er det hele værd. Og så selvfølgelig at få hjørnene til at mødes, der gør det hele så fantastisk. Det er bestemt ikke nogen hemmelighed at jeg er på "stoffer" specielt Liberty stoffer og det har simpelhen været så hyggeligt at dykke ned i min restepose og lege med alle de her skønne prints. Så her er de så. Jeg synes selv de er blevet gode og var det ikke fordi, at Jens (for en tid! ) har bestemt puderne til sofaen, så skal de helt sikket være der. Hvis de altså ikke bliver solgt.
   





Jeg har idag været til jule-blog-krea-hyggedag. Det har været en meget inspirende dag, hvilket jeg er Tine taknemmelig for.
Lige nu kæmper jeg med at få mindste manden til at sove, så billeder af dagens hygge må vente til i morgen.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails