torsdag den 9. december 2010

Små ting som gør en stor forskel

Nogen gange skal der ikke så meget til, før en lille ting kan gøre en stor forskel. Det kan jo selvfølgelig forståes på mange måder. Her i julen er der mange som kan have brug for lidt ekstra hjælp. Det kan være en ven eller veninde som er i sorg og som har brug for et ekstra klem og et knus. Bare så de ved at man tænker på dem i denne her svære tid. Det kan også være de mødre som har svært ved at få det økonomiske til at hænge sammen. Jeg har set her rundt i blogland at flere af jer gør en indsats. Det tager jeg sgu hatten af for.


Jeg har for lang tid siden syet denne her velour bluse med smock for oven. Men jeg har aldrig været helt tilfreds. Men så fandt jeg på idag at sætte en af mine hæklede blomster på. Sikke en stor forskel det gjorde. Inde i blomsten har jeg sat en stofbetrukket knap. Se nu her hvad det betød.

 Blusen passer nu perfekt sammen med de 2 småblomstret nederdele jeg syede for ikke så længe siden. 
 Det er da ikke til at stå for.

Det samme gjorde jeg ved denne her tunikabluse. En lille hæklet blomst ved brystet.
Blusen er syet i let  bomulsvoile med lyseblå blomster.


Små ting som gør en forskel.

3 kommentarer:

Cecilie sagde ...

Hvor er det bare et fint sæt. Det gør det virkelig lækkert og unikt med den lille fine detalje.

harmony and rosie sagde ...

You're right about small things making a difference, your flowers really pull the outfit together. They are lovely!

Hope you're not too cold up there!!

Jeannet sagde ...

Hej Cecilie.
Smukt navn du har.
Ja blomster kan gøre underværker (o:
Kh Jeannet
********************************
Hi Kate.
Thank you. There a lot of snow in Denmark as well and cold too.
## Jeannet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails