torsdag den 2. december 2010

Liberty puder

Jeg har rigtig fået gang i mine liberty rester. Selv de helt små stykker nænner jeg ikke at smide ud. Tænker altid det kan jo bruges til noget. Stofbetrukne knapper eller som applikation på noget andet.
Men på et eller andet tidspunkt er man (jeg) jo nød til at gøre noget ved de rester for ellers kan de ikke længere være i posen.
Men som alt andet skal jeg helst være inspireret til at lave noget af dem, for ellers bliver det noget juks det jeg laver.
Jeg skal være den første til at indrømme at min restepose bugnede, så jeg var nød til at finde på noget.

Det er jeg så startet på. Jeg har syet 4-kanter og de første 2 puder er ved at se dagens lys. Nu mangler jeg blot at sy bagbeklædningen på og så er de klar til julemarkedet.


Det er hyggeligt at lave sådanne små projekter og finde på hvad jeg skal have med til julemarkedet.
Hvad laver I af jeres rester?

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails