fredag den 11. december 2009

Mørkelilla fløjls buksedragt med liberty stropper og babuska vest medjapanske giecha piger

En af mine dejlige kortpiger er ligesom jeg helt syg med lilla. Specielt denne her helt mørke.
For et par dage siden havde vi kortaften her hos mig og så fik endelig langt om længe kigget på stof til en buksedragt til hendes datter på snart 4.
Det blev til det her skønne sæt.
Buksedragt med liberty stropper og den sødeste vest med applikeret japansk geicha på ryggen.
Sættet er rigtig sødt sammen men er også kært hvis man bruger dragten med en langærmet T-shirt under eller vesten til et par jeans eller nederdel.
Jeg håber den lille dame blive glad for sættet for jeg synes godt det er kært.
En skam jeg ingen piger har.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails