onsdag den 2. december 2009

De kære børn og deres sære ideer

Forleden morgen da Victor skulle have tøj på fik jeg at vide, at han ikke længere ville have bukser på med knapper på baglommerne.
Nå, hvordan kan det være spørger jeg, det er fordi jeg for mærker i numsen og det er ikke særlig rart når jeg sidder på min skammel. (PÅ Victors skole sidder man ikke på stole men på skamler sikkert et eller andet pædagoisk koncept med at så koncentrere børnene sig bedre? eller hvad ved jeg)
Hmmm tænker jeg og siger hvad skal vi gøre ved det, du kan da bare sy et par bukser til mig uden lommer på numsen og når du nu er igang skal der også være foer i. Helst blødt foer.
AiAi Sir!

Meget bestemt lille herre.
Så bløder mit lille moderhjerte for det er da synd for drengen, hvis han får mærker på sin lille numse (0: og straks går jeg i gang med at sy et par bukser til ham med foer og det hele.

Der er ikke så spræl på selve buksen, men det vil han heller ikke have så jeg har syet et lille mærke på foran og lavet små indlæg ved knæene. Lommerne er påsyet. Alt stoffet har jeg købt hos Stof & Still.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails