lørdag den 5. december 2009

Flower power fløjlsbukser

Her oppe i sommerhuset er netforbindelsen ikke verdens hurtigste. Det kan godt være lidt irriterende til tider men jeg er selvfølgelig taknemmelig over at jeg overhovedet har muligheden.
Ligenu sover Villas og de store drenge er taget til fodboldtræning = 1½ time til mig selv. Herligtt.
Det benytter jeg mig selvfølgelig af og bliver da nød til at vise de her skønne fløjlsbukser i det rene flower power. De er helt enkle dog med en lille detalje forneden hvor jeg har syet blonde elastik som tittekant.
Ved at sy denne form for elastik rynker bukserne helt anderledes end ved at sy en løbegang til elastikken.
Det er en lille detalje men som betyder meget for buksernes udseende og som holder meget af.
Jeg er næsten færdig med en bluse til men som jeg desværre ikke nåede at blive helt færdig med inden turen gik til sommerhuset, så den har I til gode.

2 kommentarer:

Birgitte sagde ...

Hvis det var min størrelse, så måtte jeg eje!!

Karen Klarbæk sagde ...

Programmet jeg sætter billeder op i hedder PhotoScape og kan downloades gratis på nettet.
Det er super super nemt at bruge.
Jeg har altid arbejdet i Photoshop og Indesign, som jo er proff programmer.Men det her er altså mere simpelt.

KAren

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails