mandag den 16. november 2009

Alene hjemme !

Det er hvad jeg er her til aften og så er jeg så utrolig træt at jeg ikke har energi til nogen syprojekter.
Hele weekenden har jeg skreget på om jeg ikke kunne få et par timer for mig selv på syværelset uden, at det har kunne lade sig gi sig og så har jeg endelig aftenen helt for mig selv og så er jeg bare for træt.
Surt show, men okey ingen grund til at græde over spildt mælk for i nat kan jeg sove uden at blive vækket af små børn og så er det vel at benytte chancen for at gå tidlig i seng og så sove rigtig mange timer.
Det er jo lækkerier for en småbørnsmor der kender alt for godt til sorte render under øjnene men som bare ikke kan tage sig sammen til at gå i seng om aftenen fordi, når jeg sidder på syværelset, så er det som at tage speed(tror jeg har aldrig prøvet det). Jeg bliver spræng fyldt med energi og er ikke til at drive i seng.
Det koster jo på søvn kontoen i længden specielt, når man nogle nætter bliver vækket 2-3 gange og den lille allerede bliver urolig kl 05 og man måske først er gået i seng kl L...
Så nu vil jeg lige straks gå ind i seng og tænde for lidt fjernsyn og så efter et par minutter slukke for bare at sove sove sove

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Kan godt huske den tilstand. Håber du fik sovet godt :-)

Jeannet sagde ...

Hej Losarinas mor
Du kan tro jeg fik sovet men det var helt forkert om morgenen og jeg var noget så træt hele dagen da jeg var kommet ud af mit faste mønster.
Jaja men det var skønt at være lidt for sig selv

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails