mandag den 24. august 2009

Produktion trods alt!

Jeg havde troet, at nu hvor vi endelig havde en weekend hjemme i stedet for at tage i sommerhus som vi plejer, at jeg havde haft tid til at få syet en masse.
Men næ nej. Sådan skulle det bestemt ikke være. Den mindste spolerede enhver mulighed for det. Han har i den grad hængt mig om benene eller rettere sagt om nakken. Jeg har ikke haft et minut for mig selv, hverken lørdag eller søndag. Igår havde jeg det sådan at jeg kunne have smidt ham ud af vinduet. Men det gør man jo ikke vel.
Om det hænger sammen med, at han var syg i sidste uge eller om han er midt i et tigerspring er ikke til at vide men irriterende var han i hvertfald. Så jeg er næsten ked at af sige at jeg nød at sende ham i vuggestue i morges, så jeg bare kunne nå lidt af det jeg ellers havde sat mig for.
Først et par Liberty bukser til en af mine bekendte's veninde Hanne.
HUn var forbi i sidste uge i mit lille Atelier og bestilte et par bukser. Linningen er syet af Liberty palagia og resten af buksen i Liberty gerald. Hvis de syner lange så er det fordi at Hanne er en flot pige med meget lange ben.



Jeg har valgt at sy elestik i linningen også og det gør jeg for at jeg synes de sidder pænere end hvis blot det var med bindebånd. Men det er selvfølgelig en smag sag. Jeg kan bare bedst lide det sådan.
Så nu venter jeg blot på at Hanne kommer forbi og prøver dem og så håber jeg at jeg kan stjæle mig til et par billeder (o:

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails